טיפול ברטיניטיס פיגמנטוזה (RP) – סדרת "Clear Vision"

רואים תוצאות.

ראייתך יכולה להשתפר, והידרדרות המחלה יכולה להיעצר, בזכות הטיפול היעיל ונטול תופעות הלוואי ברטיניטיס פיגמנטוזה (RP) בסדרת הטיפולים Clear Vision

אולגה, בת 47, הגיעה לקליניקה עם שדה ראייה מצומצם וקושי להתמצא במקומות חשוכים. במהלך הטיפול, דיווחה שהיא רואה בצורה בהירה יותר. שבוע לאחר הטיפול דיווחה שקל לה יותר להסתדר במעליות והקריאה קלה יותר עבורה. 

חייך יכולים להיראות אחרת

סובל ממהקרה של רטיניטיס פיגמנטוזה (RP)? מדי יום אתה רואה לנגד עיניך עד כמה מאתגר התפקוד עם המחלה הזו, על דרגות החומרה השונות שלה.

אם מצב מחלתך התחלתי, אתה ודאי חושש מהתדרדרות שעלולה להביא אותך לראות את העולם כמתוך צינור או תעלה צרה. גם שאר הסימפטומים של המחלה – הסנוור מן האור והקושי לראות בחושך, הנובעים מניוון התאים הקולטים את האור – מעיקים על התפקוד היומיומי.

אין סיבה להתייאש מדברי הרופאים, שאומרים שמדובר במחלה גנטית חשוכת מרפא. הם אומנם צודקים, אך בכל זאת, יש אור בקצה המנהרה – אנו מציעים לך לנסות טיפול שעשוי להאט את התדרדרות המחלה וטיפול שסיכויי ההצלחה שלו נשענים על מחקר שנעשה באוניברסיטת ג׳ונס הופקינס .

בבחירתך לפנות אלינו תוכל לעזור לחייך להיראות טוב יותר.

 

עדויות מטופלים עם רטיניטיס פיגמנטוזה בתום סדרת טיפולים בקליניקה
  • איתי שרף - רפואת עיניים סינית
  • איתי שרף - רפואת עיניים סינית
  • איתי שרף - רפואת עיניים סינית

רפואת עיניים סינית לטיפול ברטיניטיס פיגמנטוזה – רואים שזה עובד

אם אובחנת כלוקה ברטיניטיס פיגמנטוזה (RP), עליך לשקול את השימוש ברפואת עיניים סינית על-מנת לעכב או לעצור את התפתחות המחלה, ובכך למנוע את התקדמותה, ואף לשפר את ראייתך.

טיפול באמצעות רפואת עיניים סינית ברטיניטיס פיגמנטוזה (RP) בפרט, ובמחלות רשתית בכלל, נחשב יעיל במיוחד.

אחת הסיבות לכך היא השפעתו הישירה של הטיפול על שיפור זרימת הדם ברשתית.

סיבה נוספת ליעילות הטיפול באמצעות רפואת עיניים סינית, היא התייחסותו הכוללת למצב הבריאות שלך, לא רק למצב עיניך, באופן המפחית את הסיכון להמשך התדרדרות מחלתך.


טיפול במחלות עינייםאיתי שרף, מנהל קליניקת Clear לרפואת עיניים משלימה
, הינו מומחה רשתית ומחלוצי המומחים המטפלים במחלות עיניים בארץ באמצעות הרפואה הסינית, בשילוב ידע ותובנות שצברה הרפואה המערבית.

שרף סיים בהצטיינות לימודי רפואה סינית בקמפוס ברושים שבאוניברסיטת תל אביב, ולאחר מכן הוכשר אצל טובי המטפלים בתחום רפואת עיניים סינית בארה"ב ובסין, והתמחה בבית החולים המוביל לרפואת עיניים בסין.

המילה ייאוש אצל איתי שרף לא קיימת. לאחר שחקר ובדק אצל טובי המומחים בעולם, הוא יודע שניתן לטפל בחולי רטיניטיס פיגמנטוזה ואסור לאבד תקווה.

רק בקליניקה של איתי שרף מוצעת סדרת הטיפולים המקיפה והמשולבת "Clear Vision" במחלת רטיניטיס פיגמנטוזה (RP), הכוללת את כל שיטות רפואת העיניים הסינית לתפקוד מקסימלי של העין.

Clear Vision הינה סדרת טיפולים ייחודית לטיפול בבריאות העין ולשיפור מקסימלי של תפקודה. התוכנית כוללת:

  • אקופונקטורה המיועדת למחלות רשתית העין – נעזרת בנקודות דיקור מיוחדות לטיפול במחלות עיניים, שנלמדות רק בהתמחויות מיוחדות לרפואת עיניים סינית. נקודות אלה (שאינן בקרבת העין) נמצאו אפקטיביות במיוחד לטיפול במחלות של הרשתית.
  • צמחי מרפא: להזנה ולחיזוק איברי הגוף החלשים, באופן שמסייע לגוף להילחם בעצמו במחלה.
  • המלצות תזונה ותוספי תזונה: לשמירה על בריאות העין ועל תפקודה המיטבי.
  • טיפולים משלימים לפי הצורך: אקופונקטורה קלאסית, מנורת מוקסה (מנורת חימום), אלקטרו-אקופונקטורה (גירוי חשמלי של נקודות דיקור), אוריקולותרפיה (דיקור אוזן) ועוד.

ביקור ראשון: אבחון מקיף ובדיקת ראייה על-מנת לבדוק את מצב ראייה הנוכחי.

מהלך הטיפול:

  1. אפשרות ראשונה – סדרת טיפולים הכוללת 20-30 טיפולים (משך כל טיפול הוא כ- 25 דקות) הנפרשים על פני שבועיים. השלב הראשון כולל 10-15 טיפולים לאורך חמישה ימים. לאחריהם נערכת בדיקת ראייה הקובעת את יעילות הטיפול, ונקבעים 10-15 טיפולים נוספים, לשימור התוצאות שהושגו בשבוע הראשון וליצירת שיפור מקסימלי בראייה.
  2. אפשרות שנייה – סדרת טיפולים דומה במהותה, הנפרשת על פני תקופת זמן ארוכה יותר, לבחירת המטופל.

בסיום סדרת הטיפולים נמסרות למטופל הנחיות טיפוליות להמשך השמירה על בריאות העין ותפקודה.

על מטופלים חדשים להבין שהטיפול אינו תרופת פלא. ישנם מקרים בהם השיפור יהיה מהיר וישנם מקרים בהם ייקח זמן להגיע לתוצאה המקסימלית. ניסיון קליני בעולם מוכיח כי בסיום סדרת הטיפולים כ- 80% מהמטופלים מרוצים מהשיפור הניכר בראייתם ומתוצאות הטיפול.