סדרת טיפולים יעילה במחלות רשתית – "Clear Vision"

ניוון רשתית, רטיניטיס פיגמנטוזה, רטינופתיה סוכרתית, CRVO/BRVO

רואים תוצאות

ראייתך יכולה להשתפר והידרדרות המחלה יכולה להיעצר, בזכות הטיפולים היעילים ונטולי תופעות הלוואי שמציעה קליניקת איתי שרף

חייך יכולים להיראות אחרת

סובל ממחלת רשתית (כדוגמת ניוון רשתית, רטיניטיס פיגמנטוזה, רטינופתיה סוכרתית, בצקת ברשתית או CRVO/BRVO)? אתה רואה לנגד עיניך כל הזמן עד כמה מאתגר התפקוד עם המחלה, על דרגות החומרה השונות שלה, בשלבי ההתפתחות השונים שלה.

מחלות רשתית גורמות לרמות שונות של פגיעה בראייה, וחלקן עלולות להוביל אף לעיוורון מוחלט.

אנו מציעים לך לנסות טיפול באמצעות רפואה סינית למחלות עיניים. טיפול זה עשוי למנוע את התדרדרות המחלה ולשפר את מצבך הקיים. סיכויי ההצלחה של הטיפול גבוהים.

היעזרותך בשירותי קליניקת העיניים של איתי שרף תוכל לעזור לחייך להיראות טוב יותר.

עדות מטופלים עם מחלות רשתית בתום סדרת טיפולים בקליניקה
  • איתי שרף - רפואת עיניים סינית
  • איתי שרף - רפואת עיניים סינית
  • איתי שרף - רפואת עיניים סינית

רפואה סינית לטיפול במחלות רשתית העין – רואים שזה עובד

אם אובחנת כלוקה במחלת רשתית, עליך לשקול את השימוש ברפואת עיניים סינית על-מנת לעכב או לעצור את התפתחות המחלה, ובכך למנוע את התקדמותה, ואף לשפר את ראייתך.

טיפול באמצעות רפואה סינית בכל אחת ממחלות הרשתית נחשב יעיל במיוחד לכל אחד מסימפטומי המחלה.

אחת הסיבות לכך היא השפעתו הישירה של הטיפול על שיפור זרימת הדם ברשתית העין.

סיבה נוספת ליעילות הטיפול באמצעות רפואת עיניים סינית, היא התייחסותו הכוללת למצב הבריאות שלך, לא רק למצב עיניך, באופן המפחית את הסיכון להמשך התדרדרות מחלתך.

בבחירתך לפנות אלינו תוכל לעזור לחייך להיראות טוב יותר.

חתך רוחבי של מבנה העיןאיתי שרף, מנהל הקליניקה לטיפול במחלות עיניים ברפואה סינית, הינו מחלוצי המומחים המטפלים במגוון מחלות עיניים בארץ באמצעות הרפואה הסינית.

שרף סיים בהצטיינות לימודי רפואה סינית בקמפוס ברושים שבאוניברסיטת תל אביב, ולאחר מכן הוכשר אצל טובי המטפלים בתחום רפואת עיניים סינית בארה"ב ובסין, והתמחה בבית החולים המוביל לרפואת עיניים בסין. המילה ייאוש אצל איתי שרף לא קיימת.

לאחר שחקר ובדק אצל טובי המומחים בעולם, הוא יודע שניתן לטפל במחלות רשתית ואסור לאבד תקווה. רק בקליניקה של איתי שרף מוצעת סדרת הטיפולים המקיפה והמשולבת "Clear Vision" במחלות רשתית העין, הכוללת את כל שיטות רפואת העיניים הסינית לתפקוד מקסימלי של העין.

Clear Vision הינה סדרת טיפולים ייחודית לטיפול בבריאות העין ולשיפור מקסימלי של תפקודה. התוכנית כוללת:

  • אקופונקטורה המיועדת למחלות של רשתית העין – נעזרת בנקודות דיקור מיוחדות לטיפול עיניים, שנלמדות רק בהתמחויות מיוחדות לרפואת עיניים סינית. נקודות אלה (שאינן בקרבת העין) נמצאו אפקטיביות במיוחד לטיפול במחלות של הרשתית ובכאבים בעיניים.
  • צמחי מרפא: להזנה ולחיזוק (על פי הכתבים הסינים העתיקים) איברי הגוף החלשים, באופן שמסייע לגוף להילחם בעצמו במחלה.
  • המלצות תזונה ותוספי תזונה: לשמירה על בריאות העין ועל תפקודה המיטבי.
  • טיפולים משלימים לפי הצורך: אקופונקטורה קלאסית, מנורת מוקסה (מנורת חימום), אלקטרו-אקופונקטורה (גירוי חשמלי של נקודות דיקור), אוריקולותרפיה (דיקור אוזן) ועוד.

ביקור ראשון: אבחון מקיף ובדיקת ראייה על-מנת לבדוק את מצב ראייה הנוכחי.

מהלך הטיפול:

  1. אפשרות ראשונה – סדרת טיפולים הכוללת 20-30 טיפולים (משך כל טיפול הוא כ- 25 דקות) הנפרשים על פני שבועיים. השלב הראשון כולל 10-15 טיפולים לאורך חמישה ימים. לאחריהם נערכת בדיקת ראייה הקובעת את יעילות הטיפול, ונקבעים 10-15 טיפולים נוספים, לשימור התוצאות שהושגו בשבוע הראשון וליצירת שיפור מקסימלי בראייה.
  2. אפשרות שנייה – סדרת טיפולים דומה במהותה, הנפרשת על פני תקופת זמן ארוכה יותר, לבחירת המטופל. בסיום סדרת הטיפולים נמסרות למטופל הנחיות טיפוליות להמשך השמירה על בריאות העין ותפקודה. על מטופלים חדשים להבין שהטיפול אינו תרופת פלא. ישנם מקרים בהם השיפור יהיה מהיר וישנם מקרים בהם ייקח זמן להגיע לתוצאה המקסימלית. ניסיון קליני בעולם מוכיח כי בסיום סדרת הטיפולים כ- 80% מהמטופלים מרוצים מהשיפור הניכר בראייתם ומתוצאות הטיפול.