טיפול בעיניים אדומות – 8 טיפים שלא בטוח הכרתם

טיפול בעיניים אדומות מעולם לא היה פשוט יותר

העיניים אדומות ושורפות וגורמות לאי נוחות מרובה? יש מה לעשות! לפניכם 8 טיפים מועילים וקלים ליישום של טיפול בעיניים אדומות, עקב מאמץ או אלרגיה.


1. כלל ה-20-20-20

כשאתם יושבים ועובדים רוב היום מול המחשב, התוצאה יכולה להיות עיניים עייפות ומגורות. אם אתם סובלים מהבעיה של אלרגיות בעיניים, התסמינים יהיו קשים עוד יותר. כלל ה- 20 שעליכם לזכור הוא: כל 20 דקות הסיטו את מבטכם מהמחשב, והתמקדו בנקודה מרוחקת כ- 20 מטרים, למשך כ-20 שניות.

פעולה זו תרגיע את העיניים המתאמצות ואת תסמינים של עיניים אדומות. אם תוסיפו גם קומפרס קר לעיניים מדי פעם, ההקלה תהיה רבה עוד יותר.

2. טיפול בעיניים אדומות בעזרת תה ירוק

תה זה עשיר בנוגדי חמצון שיכולים לסייע, במיוחד במצבים של התקף אלרגיה:

  • הניחו במקרר שקיות תה ירוק משומשות למשך מספר שעות
  • הניחו את השקיות הצוננות על העפעפיים הסגורים במשך כעשר דקות
  • חזרו על הפעולה כשלוש עד ארבע פעמים ביוםכאן תקראו עוד על הקשר בין עיניים אדומות לתזונה.

צפו: סובלים מיובש בעיניים או דלקות חוזרות? יש פתרון פשוט להקל על התסמינים

למידע אודות המוצר שפותח עבורנו המספק מענה קל ופשוט למגוון בעיות עיניים eye clean & go >> לחצו כאן

 

3. מסנני אור כחול

כפי שנאמר קודם לכן, העיניים עשויות להתעייף מאד במהלך עבודה מול מחשב, ובמיוחד בזמן של התקף אלרגיה. ציידו את עצמכם במשקפיים בעלות עדשות פילטר של אור כחול. השתמשו בהם בזמן עבודה במחשב. עדשות אלו מסייעות לסנן את האור הכחול שמזיק לעיניים ויכול לגרום גם להפרעות בשינה.

4. התרחקו ממאווררים!

הרחיקו את פתחי האוורור המצויים ברכב שלכם והימנעו ממאווררים מכל סוג שהוא, מאווררי תקרה, עומדים, בקיר וכדומה. הבעיה עם מאווררים היא שהם "תורמים" להפצת אלרגנים ואף מייבשים את העיניים. אם אתם סובלים מיובש בעיניים או מהתקף אלרגיה, הדבר האחרון שתרצו שיהיה לידכם הוא מאוורר. נכון, זו עשויה להיות בעיה בקיץ, כשחם, אולם זו תהיה הצלה לעיניים שלכם.

טיפול בעיניים אדומות

5. הימנעו משפשוף העיניים!

טיפ זה הוא פשוט אך חשוב. כשאתם סובלים מאלרגיה משתחרר היסטמין שגורם לתחושת גירוד בלתי פוסקת. ככל שתשפשפו את העיניים ישתחרר יותר היסטמין והבעיה רק תלך ותחמיר. עשו כל שבאפשרותכם כדי להימנע משפשוף העיניים, גם כשמגרד.

6. קומפרסים קרים

הניחו קומפרסים קרים על העיניים פעמיים ביום. לפעמים זה כל מה שנדרש כדי להרגיע עיניים אדומות. הקומפרס הקר מסייע להוריד נפיחות ולהרגיע את האזור:

הכינו קומפרס ממגבת נקייה שתקפיאו בפריזר לפחות לשעתיים. הניחו אותה על העיניים למשך כעשר עד עשרים דקות.

7. סגרו חלונות!

בעונות מעבר, בהן יש יותר סכנה לאלרגיות, הקפידו לשמור על חלונות סגורים בעבודה, בבית ובמכונית. חלונות, כמו המאווררים, הם בעלי פוטנציאל להכניס אלרגנים לסביבה שלכם. השתדלו לשמור על חלונות סגורים ככל הניתן ותחושו בהקלה.

8. השתמשו בתכשירי רחצה טבעיים

חלק ממוצרי הרחצה מכילים חומרים וכימיקלים שעלולים להגביר רגישויות ואלרגיות ולגרום לתגובות שונות של הגוף. השתמשו במוצרי רחצה וטיפוח (שמפו, סבון רחצה, סבון פנים, קרם גוף, קרם פנים וכדומה), העשויים מחומרים טבעיים בלבד וללא תוספים שונים.

זה לא עובד? שקלו טיפול בעיניים אדומות לפי הרפואה הסינית

הרפואה הסינית מציעה מכלול רחב של פתרונות לבעיות עיניים נפוצות, כולל טיפול בעיניים אדומות. יתרון מרכזי של הטיפול נוגע לכך שהוא מיועד להתמודד עם הבעיה השורשית, ולא רק עם הסימפטומים של הבעיה, ולכן הוא עשוי להעלים אותה באופן מוחלט ולמנוע הישנות של הבעיה.

תוכנית הטיפולים מותאמת באופן אישי לכל מטופל, על פי מאפייני הבעיה והנתונים האישיים שלו, והיא משלבת בדרך כלל בין דיקור סיני, התאמת צמחי מרפא וביצוע התאמות תזונתיות ושינויים בשגרת החיים.