טיפול יעיל ברטינופתיה סוכרתית (DR) – סדרת "Clear Vision"

רואים תוצאות.

ראייתך יכולה להשתפר, והידרדרות המחלה יכולה להיעצר, בזכות סדרת הטיפולים היעילים ונטולי תופעות הלוואי Clear Vision ברטינופתיה סוכרתית (DR)

 

חייך יכולים להיראות אחרת

סובל מרטינופתיה סוכרתית, Diabetic Retinopathy ? מדי יום אתה רואה לנגד עיניך עד כמה מאתגר התפקוד עם המחלה הזו, על דרגות החומרה השונות שלה.

בשלבים הראשונים של רטינופתיה סוכרתית (DR) אומנם נגרמת רק ירידה קלה באיכות הראייה, אולם בשלביה המתקדמים – יש סיכון להגיע עד לעיוורון מוחלט.

הרפואה הקונבנציונלית לא מציעה לך פתרונות יעילים בשלבים הראשונים של המחלה. מבקשים ממך לשמור על אורח חיים בריא, בתקווה שהדבר ימנע את התדרדרות המחלה, אולם שום טיפול אחר לא מוצע לך כדי למנוע את התדרדרותה.

בשלבים מתקדמים יותר של המחלה, הרפואה הקונבנציונלית תציע לך טיפול פולשני בלייזר או באמצעות זריקות אווסטין או לוסנטיס, אך הללו, על אף חוסר הנעימות, הסיכון ותופעות הלוואי הכרוכים בהם, לא מבטיחים הצלחה, ופעמים רבות תוצאותיהם אינן משביעות רצון.

אנו מציעים לך לנסות טיפול ברטינופתיה באמצעות רפואת עיניים סינית. טיפול זה עשוי למנוע את התדרדרות המחלה ולשפר את מצבך הקיים. סיכויי ההצלחה של הטיפול גבוהים ומוכחים מחקרית.

בבחירתך לפנות אלינו תוכל לעזור לחייך להיראות טוב יותר.

 

לקט עדויות מטופלים עם מחלות רשתית בתום סדרת טיפולים במרפאה

רפואת עיניים סינית לטיפול ברטינופתיה סוכרתית – רואים שזה עובד

אם אובחנת כלוקה במחלת רטינופתיה סוכרתית (DR), עליך לשקול את השימוש ברפואת עיניים סינית על-מנת לעכב או לעצור את התפתחות המחלה, ובכך למנוע את התקדמותה, ואף לשפר את ראייתך. אין כמו מראה עיניים.

טיפול באמצעות רפואת עיניים סינית ברטינופתיה נחשב יעיל במיוחד כבר בשלבים הראשונים של המחלה, כיוון שהוא משפר את זרימת הדם ברשתית, ובכך מטפל באזורים ברשתית הסובלים מאיסכמיה – תת אספקה של חמצן – שהיא אחד מהגורמים העיקריים להיווצרות המחלה ולהתדרדרותה.

כמו כן, הטיפול באמצעות רפואת עיניים סינית מתייחס למצב הבריאות הכללי שלך ולא רק למצב עיניך, ובכך מפחית את הסיכון להמשך התדרדרות מחלתך.


טיפול במחלות עינייםאיתי שרף, מנהל מרפאת Clear לרפואת עיניים משלימה
, הינו מומחה רשתית ומחלוצי המומחים המטפלים במחלות עיניים בארץ באמצעות הרפואה הסינית, בשילוב ידע ותובנות שצברה הרפואה המערבית.

שרף סיים בהצטיינות לימודי רפואה סינית בקמפוס ברושים שבאוניברסיטת תל אביב, ולאחר מכן הוכשר אצל טובי המטפלים בתחום רפואת עיניים סינית בארה"ב ובסין, והתמחה בבית החולים המוביל לרפואת עיניים בסין.

המילה ייאוש אצל איתי שרף לא קיימת. לאחר שחקר ובדק אצל טובי המומחים בעולם, הוא יודע שניתן לטפל בחולים במחלות רשתית ואסור לאבד תקווה.

רק במרפאתו של איתי שרף מוצעת סדרת הטיפולים המקיפה והמשולבת "Clear Vision" בתסמינים של מחלת הרטינופתיה הסוכרתית (DR), הכוללת את כל שיטות רפואת העיניים הסינית לתפקוד מקסימלי של העין.

Clear Vision הינה סדרת טיפולים ייחודית לטיפול בבריאות העין ולשיפור מקסימלי של תפקודה. התוכנית כוללת:

  • אקופונקטורה המיועדת למחלות של רשתית העין – נעזרת בנקודות דיקור מיוחדות לטיפול במחלות עיניים, שנלמדות רק בהתמחויות מיוחדות לרפואת עיניים סינית. נקודות אלה (שאינן בקרבת העין) נמצאו אפקטיביות במיוחד לטיפול במחלות של הרשתית.
  • צמחי מרפא: להזנה ולחיזוק איברי הגוף החלשים, באופן שמסייע לגוף להילחם בעצמו במחלה.
  • המלצות תזונה ותוספי תזונה: לשמירה על בריאות העין ועל תפקודה המיטבי.
  • טיפולים משלימים לפי הצורך: אקופונקטורה קלאסית, מנורת מוקסה (מנורת חימום), אלקטרו-אקופונקטורה (גירוי חשמלי של נקודות דיקור), אוריקולותרפיה (דיקור אוזן) ועוד.

ביקור ראשון: אבחון מקיף ובדיקת ראייה על-מנת לבדוק את מצב ראייה הנוכחי.

מהלך הטיפול:

  1. אפשרות ראשונה – סדרת טיפולים הכוללת 20-30 טיפולים (משך כל טיפול הוא כ- 25 דקות) הנפרשים על פני שבועיים. השלב הראשון כולל 10-15 טיפולים לאורך חמישה ימים. לאחריהם נערכת בדיקת ראייה הקובעת את יעילות הטיפול, ונקבעים 10-15 טיפולים נוספים, לשימור התוצאות שהושגו בשבוע הראשון וליצירת שיפור מקסימלי בראייה.
  2. אפשרות שנייה – סדרת טיפולים דומה במהותה, הנפרשת על פני תקופת זמן ארוכה יותר, לבחירת המטופל.

בסיום סדרת הטיפולים נמסרות למטופל הנחיות טיפוליות להמשך השמירה על בריאות העין ותפקודה.

על מטופלים חדשים להבין שהטיפול אינו תרופת פלא. ישנם מקרים בהם השיפור יהיה מהיר וישנם מקרים בהם ייקח זמן להגיע לתוצאה המקסימלית. ניסיון קליני בעולם מוכיח כי בסיום סדרת הטיפולים כ- 80% מהמטופלים מרוצים מהשיפור הניכר בראייתם ומתוצאות הטיפול.