סדרת טיפולים יעילה במחלת ניוון רשתית – "Clear Vision"

רואים תוצאות

ראייתך יכולה להשתפר, והידרדרות המחלה יכולה להיעצר, בזכות סדרת הטיפולים היעילים ונטולי תופעות הלוואי Clear Vision בניוון הרשתית (AMD)

משה, בן 74, שאובחן עם ניוון רשתית בשתי העיניים, הגיע לקליניקה עם חדות ראיה לקרוב של 20/200 בעין ימין. בסיום סדרת הטיפולים Clear Vision חדות הראיה לקרוב בעין ימין הייתה 20/70. 
באתי סקפטי ויצאתי מופתע !!! הופסקו לחלוטין זריקות אווסטין שקיבלתי בבית החולים שערי צדק בירושלים. OCT מראה ירידה בהצטברות הנוזלים ברשתית. בתודה עמוקה, דוד רייכרט.

אין כמו מראה עיניים

סובל מניוון רשתית (Macular Degeneration)? רק אתה יודע כמה מאתגר התפקוד עם המחלה הקשה הזו, שהיא הגורם המוביל לאיבוד ראייה משמעותי אצל בני 50+ במדינות המערב, ועד כמה מרבית הטיפולים במחלה אינם יעילים.

על אף שמחלת ניוון רשתית אינה מביאה לעיוורון מוחלט, ההתמודדות עמה קשה ביותר, מכיוון שהיא מובילה לאיבוד היכולת לזהות פרצופים, ופוגעת בקשרים הבינאישיים, שעל בסיסם נבנה כל מארג חיינו.

קושי עז נוסף שבו אתה נתקל הוא חוסר הוודאות. גם אם כרגע מצב המחלה שלך קל, אינך יכול לדעת מה יהיה מחר. מרגע שהסימפטום הראשון מופיע אין שום אפשרות לדעת באיזו מהירות ולאיזה דרגה תתפתח המחלה. התפתחות המחלה שונה מאדם לאדם, ומעין אחת לעין השנייה.

אם אובחנת כלוקה במחלת ניוון רשתית, עליך לשקול את השימוש בכל האפשרויות העומדות לרשותך על-מנת לעכב/ לעצור את התפתחות המחלה, ובכך למנוע את התדרדרות מצבך.

 

עדויות מטופלים עם ניוון רשתית בתום סדרת טיפולים בקליניקה
  • עדות מטופלת עם ניוון רשתית בתום סדרת טיפולים בקליניקת Clear
  • עדות מטופלת עם ניוון רשתית בתום סדרת טיפולים בקליניקת Clear
  • איתי שרף - רפואת עיניים סינית

רפואת עיניים סינית – רואים שזה עובד

מטרת הטיפול במחלת ניוון מקולרי גילי (נמ״ג) באמצעות רפואת עיניים סינית הינה למנוע את התדרדרות המחלה ולשפר את המצב הקיים.

על אף החיוניות בטיפול בניוון רשתית כבר בשלביה הראשוניים, הרפואה הקונבנציונלית אינה מציעה טיפול למחלה בשלב היבש, למעט המלצות לתזונה עשירה בויטמינים ונוגדי חמצון, ובכללם לוטאין. אולם פתרון זה אינו מספק והוא יכול להיות יעיל בשילוב עם טיפול באמצעות רפואת עיניים סינית, המציעה טיפול יעיל כבר בשלב זה של המחלה.

ראייה תקינהראייה עם ניוון רשתית
ראייה תקינהוכפי שרואה אותה חולה הסובל מניוון רשתית

הטיפול הקונבנציונלי בשלב הרטוב של המחלה הינו טיפול פולשני באמצעות זריקות אווסטין או זריקות לוסנטיס. טיפול זה כרוך לרוב בתופעות לוואי רבות ויעילותו נמוכה ומספקת לפרק זמן קצר בלבד. רפואת העיניים הסינית משקמת את מעברי הדם והחמצן אל רשתית העין, באופן המאפשר לגוף לעכב את התקדמות מחלת העיניים ובמקרים רבים מוריד את הצורך בהמשך זריקות האווסטין/לוסנטיס.

שיקום מעברי הדם והחמצן "מעיר" את אותם תאים בעין המנצלים רק אחוזים בודדים מיכולת התפקוד שלהם במצב מחלה.

הכלים העומדים לרשות הרפואה הסינית משפרים לאין ערוך את תפקודם של תאי הרשתית, ותוצאות אלה אכן נראות בבירור בתוצאות בדיקות ראייה ובמחקרים רבים שהתקיימו ברחבי העולם.

בבחירתך לפנות אלינו תוכל לעזור לחייך להיראות טוב יותר.


טיפול במחלות עינייםאיתי שרף, מנהל קליניקת Clear לרפואת עיניים משלימה
, הינו מומחה רשתית ומחלוצי המומחים המטפלים במחלות עיניים בארץ באמצעות הרפואה הסינית, בשילוב ידע ותובנות שצברה הרפואה המערבית.

שרף סיים בהצטיינות לימודי רפואה סינית בקמפוס ברושים שבאוניברסיטת תל אביב, ולאחר מכן הוכשר אצל טובי המטפלים בתחום רפואת עיניים סינית בארה"ב ובסין, והתמחה בבית החולים המוביל לרפואת עיניים בסין.

המילה ייאוש אצל איתי שרף לא קיימת. לאחר שחקר ובדק אצל טובי המומחים בעולם, הוא יודע שניתן לטפל בחולי ניוון רשתית ואסור לאבד תקווה.

רק בקליניקה של איתי שרף מוצעת סדרת הטיפולים המקיפה והמשולבת "Clear Vision" במחלת ניוון רשתית (נמ״ג – AMD), הכוללת את כל שיטות רפואת העיניים הסינית לתפקוד מקסימלי של העין.

Clear Vision הינה סדרת טיפולים ייחודית לטיפול בבריאות העין ולשיפור מקסימלי של תפקודה. התוכנית כוללת:

  • אקופונקטורה המיועדת למחלות של רשתית העין – נעזרת בנקודות דיקור מיוחדות לטיפול במחלות עיניים, שנלמדות רק בהתמחויות מיוחדות לרפואת עיניים סינית. נקודות אלה (שאינן בקרבת העין) נמצאו אפקטיביות במיוחד לטיפול במחלות של הרשתית.
  • צמחי מרפא – להזנה ולחיזוק איברי הגוף החלשים, באופן שמסייע לגוף להילחם בעצמו במחלה.
  • המלצות תזונה ותוספי תזונה – לשמירה על בריאות העין ועל תפקודה המיטבי.
  • טיפולים משלימים לפי הצורך – אקופונקטורה קלאסית, מנורת מוקסה (מנורת חימום), אלקטרו-אקופונקטורה (גירוי חשמלי של נקודות דיקור), אוריקולותרפיה (דיקור אוזן) ועוד.

ביקור ראשון – אבחון מקיף ובדיקת ראייה על-מנת לבדוק את מצב ראייה הנוכחי.

מהלך הטיפול –

1. אפשרות ראשונה – סדרת טיפולים הכוללת 20-30 טיפולים (משך כל טיפול הוא כ- 25 דקות) הנפרשים על פני שבועיים. השלב הראשון כולל 10-15 טיפולים לאורך חמישה ימים. לאחריהם נערכת בדיקת ראייה הקובעת את יעילות הטיפול, ונקבעים 10-15 טיפולים נוספים, לשימור התוצאות שהושגו בשבוע הראשון וליצירת שיפור מקסימלי בראייה.

2. אפשרות שנייה – סדרת טיפולים דומה במהותה, הנפרשת על פני תקופת זמן ארוכה יותר, לבחירת המטופל.

בסיום סדרת הטיפולים נמסרות למטופל הנחיות טיפוליות להמשך השמירה על בריאות העין ותפקודה.

על מטופלים חדשים להבין שהטיפול אינו תרופת פלא. ישנם מקרים בהם השיפור יהיה מהיר וישנם מקרים בהם ייקח זמן להגיע לתוצאה המקסימלית. ניסיון קליני בעולם מוכיח כי בסיום סדרת הטיפולים כ- 80% מהמטופלים מרוצים מהשיפור הניכר בראייתם ומתוצאות הטיפול.